Trauma center new blood

Vad alla tycker att jag har dålig smak när det gäller spel. Jag gillar bara resident evil spelen som oftas leder till att jag skrämmer skiten ur mig själv. Det är terapi för mig att gå omkring i ett gammalt hus and go bang bang!
Kanske efterkrigsskada, revenge och allmänt go crazy bitch. Nu när min bror har fixat alla resident evil spel som går att spela så har jag låst in mig i rummet med en wii kontroll i handen. Thank god it vibrerar.

Men så har jag igår kl 7 på morgonen pigg som en unge på julafton hittat ett spel som heter trauma center new blood där man leker läkare. Fixar och opererar och skär. Ännu bättre för mig som vill skära runt lite. Nu börjar jag känna att jag borde få sitta jury på dataspelsgalan istället för Goodgame. Jag är gnällig, kritiskt, hatar allt och testat allt.

Try everything once or twice.



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-22 @ 23:15:22
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en bra dag :D

2010-06-19 @ 17:31:04
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0