Mannen som satt still under jordbävningen!

Jag har en vän, ex-vän, vän som är ex, ex som inte är en vän men som är en bekant som jag är ganska bekant med. Förstår ni vad jag menar...no?

Efter en massa jordnötter så frågade jag mig själv, har människan tappat känseln??

Jag stirrade upp mot taket i 10 min sen somnade jag om ganska rejält...jag vet när jag sover ganska rejält...det är när jag hör mig själv snarka...

Åker tillbaks måndag eftermiddag till malmö och nu sitter jag här och diskuterar problemet med en kompis...

jag - vill du ha honom?
kompis - ugh nej som att va med sin bror
jag- så kul kommer du inte att ha
kompis - han är inte min typ, verkar boring...
jag - han är boring, men han är bra på att sitta still...han kan sitta still genom en jordbävning
kompis - men varför är du med han?
jag - old habits die hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0