Göteborg vs Malmö

Jag åker till Göteborg idag/ikväll

Jag ska hem till en gammal vän och titta på skräckfilm...Känns bra att ta "ledigt" från skolan för att åka till gbg över halloween...Saken är att det är flash i skolan och jag kan flash så jag pallar inte med retarded rookies som sitter och gör animationer i flash från 9 - 15

Jag åker hellre tillbaks till the city of öhm... drunken sailors?

Måste först hitta en halloween outfit till helgen...Kanske kan jag klä ut mig till ett ägg...
Hade blivit en hit...Sen så måste jag försöka scanna av stan efter sporttejp eller bandage för min fot...
Under lägret förra helgen så skulle jag demonstrera för gymnasterna hur dem skulle utföra volten...slutade med att jag trampar snett på en matta och stukar foten rejält...Jag är grymt bra på att fakea bort smärtan och låtsas som att ingenting har hänt...sen går jag 15 min senare och kör lite skruvar på trampolin...Nu sitter jag här med en överbelastad högerfot och kan knappt komma uppför 1 trappsteg!

Jag funderar på att gnagga av den eller såga av den på nåt sätt...har en brödkniv nånstans...
Känns bra va!

Hoppas ni göteborgare ser fram emot min halloween visit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0