Wiener Nougat

Idag så sov jag bort hela resan från gbg till malmö. Det var kanske inte en lång resa men det var lite synd för mig, hade laddat dongen och lagt upp datorn på bordet så fint men så fort tåget började rulla (jag hällde i mig kaffe) Då däckar jag. Verkligen däckar, typ död..

Är jag stressad så kör jag på BAM BAM BAM men om det kommer en liten stund då man inte gör nåt då däckar jag. Finns inget annat att göra än att väcka mig genom att sparka på mig. Jag vaknar inte annars.
Men sen kör jag på igen BAM BAM BAM

Imorgon måste jag ta ett snack med mina gymnaster om vad vi ska försöka sätta för volter för just nu är deras mål att smygröka och träffa killar. Jävla ungar in och träna!

Har suttit idag och diskuterat med min Wingman om vad jag ska packa med mig till DH, hon är satans bra på att packa lätt, aldrig nåt crap med sig som jag har...Alla som känner mig får alltid en obehaglig fear in their eyes varje gång dem ska diskutera samåkning med mig...Jag har en tendens att packa mycket och packa onödigt.
Inte så att jag tar med mig hela min garderob utan det är mer att jag tar med mig dem mest onödiga grejerna.

En skidresa nåt år tog jag med mig en gummibåt! Vem tar med sig en gummibåt?
Sen så tog jag med mig 8 olika badkläder när jag åkte till Marocko...Utifall nån skulle sno bikinin rakt av från mig.
Tror jag faktiskt har haft med mig en liten visp en gång...Men den hade vi användning av för vi fick vispad 10 liter chokladpudding till 6 killar och 8 tjejer. Fick göra chokladpuddingen i stora kastruller.
Nej kastrullerna hade jag inte med mig.

Dem tips jag har fått är att packa det jag tror jag behöver och sen halvera det och typ ta med mig några tjocktröjor än 100 t-shirtar. Packa inte med alla mina skor utan endast ett par sköna. Jag fick böna och be Avskrap om att få åka med i hans bil hem men bara ifall jag lovade att inte packa mycket.

Max en väska ska jag försöka hantera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0