Verka Serduchka

Men hejsan hoppsan!
Jag ska få springa omkring på Dreamhack och arbeta som Producent...Flashigt eller hur ;)
Min nörd-termometer åkte precis upp några grader men det gör inget, jag är asian och det ligger i min natur att va en ultra technologic-nörd. Dreamhack-deltagare är my people och jag måste leda my people thru the red sea!

Men min plan nu är att inte superfaila på min position under dessa 5 dagar jag ska flåsas i samma hall med 12000 andra flåsare...sen har jag en sidoplan som ska utföras..Säg inte till någon men jag vill kapa några högtalare och spela upp MIN spotify playlist som är fylld med tacky dunka dunka ploppig musik.

Låten nedan...varför försvann den? Kan inte bli mer party med den...Det var självklart ett fett slöseri av aluminum men vad hon han den där kan få igång publiken...Dem kom iallafall på andra plats.

Heil people Heil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0