Spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss

Jag orkar inte slåss för något längre...inte för något som inte vill...istället tänker jag låta det vara och sluta lägga så mycket tid och energi på nåt som inte finns där längre...

det hade varit ganska mysigt att låta sig själv känna det man kände för några år sen men nu har det blivit en enda stor smet av allt...jag har ingen ork att behöva försvara mig för alla...så det kan gå ibland...
detta kanske inte säger er så mycket om vad jag snackar om men jag kan säga såhär...för mig är Göteborg vad Paris är för några...jag blir så glad och alldeles myspys av mig!
Jag vill åka tillbaks till malmö bara för att jag ska kunna längta tillbaks igen...Har egentligen inte så mycket kvar från gbg men dem få grejerna och personerna som finns kvar saknar jag varje dag...OM man kunde ha en liten del av göteborg med sig till malmö så hade jag kanske inte varit så anti malmö...

efter två år i malmö så har jag fortfarande inte kunnat kalla det hemma även fast jag misstänker att jag blir kvar där ett bra tag till...Öhhh

Önskar ibland att det fanns något eller någon jag kunde få slåss för...jag gillar att slåss och ställa till problem och sparkas lite på allt möjligt...så länge det är för något eller någon....

Jag tror mest att jag behöver walk it off som man brukar säga när man behöver komma tillbaks till sitt normala stabila jag...
Men det är svårt faktiskt speciellt när man drömmer att något eller någon säger att man borde kanske ta upp det som man hade innan...sen att jag vaknar upp och inte riktigt vet vart jag är nånstans och har en baksmälla från hell  gör inte saken bättre...allt jag kunde göra var att ligga där och stirra mot vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0