Spaceball! Yeah yeah yeah

Jaaa tack gooode gud!
Jag satt och tänkte på det igår och min önskan har gått i uppfyllelse!
Åhh vad jag är lycklig nu. I 2a år på gymnasiet så var jag med under gymnasiemässan för att hälsa på alla kids som kan tänka sig söka till skolan. Så har skolan hyrt in en sån Spaceball. kl 7 på morgonen så ville dem ha någon som kan teståka spaceballen för att se hur det såg ut ifall man tog kort samtidigt. Självklart ville jag göra det och det var skitskoj. Visst mår man illa, fick lite smått hjärnskakning och frukosten var på väg upp men tro fan att jag kan göra det igen.

Nu kommer den till Dreamhack och jag skiter fullständigt ifall crew inte får åka den. Jag gör det i smyg. Fan kan inte bli bättre. Jag är först in sist ut på spaceballen. Lyssna bara på ordet "Spaceball"
Alla gillar en good set of balls klart jag gör det också.

En annan dröm som jag har är att Dreamhack ska skaffa in en mechanical bull...Ännu roligare. Ännu kinkigare och ännu porrigare. Men det spelar roll det är skoj. Vi får se om jag får den önskan också. Please pretty please Dreamhack







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0