Mean Dean vs Aguila Roja

I lördags var det wrestlingshow på tangopalatset, malmö. Kjellvander kom till skåne.

Det var en grym show, verkligen! Jag fick skrika mig själv hes och fick ut alla aggressioner. Den mycket efterlängtade matchen mellan mean dean och aguila roja varav aguila vann så kan man lugnt säga att jag blev ganska glad och ganska så elak mot mean dean...Det slutade inte gott.
Jag blir skallad av mean dean framför en megastor publik och inte nog med det. Jag börjar sparkas och boxas, sen känner jag en arm runt min midja och klart jag skickar iväg en armbåge rätt in i någons öga. Det var tyvärr kjellvanders öga. Slutade inte gott...Men vi fick i oss massvis med öl, massvis med fight och massvis party.

Men lugn gott folk, jag kommer tillbaks med revenge. Den lilla fisen mean dean kommer inte undan.
Han ska få stryk....klart han ska få nu när jag har anlitat "Slaktaren" att gå på honom.

Härligt värre med Aguila Rojas bandana i högsta hugg










Kommentarer
Postat av: Slaktarn

may he burn in HELL, woman! slaktarn kommer till stan.

2009-11-09 @ 18:37:41
Postat av: Lili

YES!! May mean dean burn i heeell! Dit ska han och alla andra kvinnomisshandlare!



så kan jag och aguila roja + slaktaren ha efterfest för att fira att stjärten mean dean har gone to hell in 60 sec.

2009-11-09 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0