Lucy must die

har ni någonsin haft en sån hetsig jävel som kommer in på ditt jobb och tror att hon är miss thing!
Mitt jobb för mig betyder mer än min familj ...waah det låter hemskt men jag är en sån crazy vill rule the world person som inte vill jobba under någon utan mer äga allt...

Jag kan säga det för att jag har åtminstonde fått lära mig allt the hard way...Så mediaindustrin borde få smäll...alla dryga chefer där ute som anställer nån för att dem ser en enda stor vajayjay kommandes in till kontoret såna borde bli crushed.
Måste jag arbeta med den människan så kommer jag att krossa henne bit by bit...Make her mama cry...
Jag är en ond jävel...jag armbågar folk för att ta mig dit jag är idag... men jag gör det för jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0