Those pills you took didn't help you get no sleep

Jag har plötsligt fått en rumsboom..körde copy paste av en liten micro beskrivning av mig och skickade till minst 20 olika lägenhetsannonser inneboende bla bla i hopp om att kanske 3 hör av sig...Nej som fan varenda jävel hörde av sig...så jag har max helgen + 3 dagar i nästa vecka att kolla igenom alla och sen bestämma sig vem som är minst jobbig att bo med och vem som tolererar att jag har bitches and hoes varje helg...

Jag är the pimp of my kingdom så jag måste utforska och se vilken kandidat som är bäst...Men det bästa är att allt som jag har sökt till ligger sjukt centralt jag menar då centralt. Gustav Adolfstorg...

förra året bodde jag borta vid södervärn/möllevångstorget...
det var livsfarligt ju...jag hade 10 minuter gång till allt...jag hade kunnat få 5 minuters om jag hade haft cykel...jag hatar att cykla och ramlar alltid...Så jag kör, åker kollektivt eller går...

Men fan så jobbigt alla är så olika från varandra...innan var det alltid dem som hyr ut som ville veta hur jag var m.m.
men jag är faktiskt sjukt enkel att leva med...jag är chill hela vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0