No passengers on my plane

* Jobb

sitter just nu i studion och bloggar...Jag har fixat ljudchecken och ljuschecken...done!

* Nöje

Att ha på musik inne i studion till dem högtalarna gör allting till en fest.

* Mat

Just nu, ballerina och singoalla! Jag är inne på min  sockerdiet! Some sugah for the sugar!

* Dryck

Vatten. bara massa vatten..jag är stammis at the watermachine...bättre kontorshäng finns inte...Kaffe dricker jag varje morgon innan eller på väg till jobbet...Jag får en koffeinkick sen så behöver jag vätska..

* Fashion

Svarta fin byxor, ljusblå t-shirt och kavaj...mina Miami Vice brillor

* Uppgift som är done för dagen

Mailade klart till han, maila klart till dem, mailade klar till folk som sköter lite business med mig...supporter överallt
och bloggandet till folket som är downtown!

http://www.youtube.com/watch?v=8f_GWkeZ_Tg&feature=related

sämsta låten så bara blir så bra för det...jag trodde så länge att hon sjöng "where your balls at"
men nej det är "where your boss at?"
hade jag gjort låten hade jag frågat where your balls at för det är girl power det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0