Ice in my mouth...icecold!

det var så sjukt varmt i danmark idag...så jag köpte en glass, en sån mjukglass med hasselnötskross på! Yummy! Springer ner till perrongen...jag går och sätter mig på en sån fyrmanna plats...väldigt vad folk det var på tåget.

Jag äter min glass slowly!
Det ska ätas långsamt jag får brainfreeze annars.

Men så märker man efter en stund att alla dem manliga resenärerna tittade lite väl mycket på mig när jag åt min glass som började smälta...

Jag tror dem var ganska sugna på glass för dem försökte titta bort från mjukglassen och satt och vred lite konstig på sig.
Det var en som drog fram sin laptop och stirrade in i den ett bra tag.

Jag tror dem var sugna på glass ja...
Men det kan bero på att jag smaskade lite väl högt...det är vad jag har fått höra från kompisar att jag ger ifrån mig små ljud när jag äter typ ihhh ohh ahh mmnnåå...

dem ville ha glass allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0