I will figure this one out

Ja så är det! Man ska plugga men inte för mycket för då får man inte stöd för det....6 år max...efter det ska du vara så pass utbildad för att få jobb...Ja det räcker gott och väl not....

Jag skiter i att plugga och tar över hela företaget jag jobbar på istället...Chefen är snart 62 år...så han kan lika gärna ge mig the kingdom...Ja med tanke på att jag är den enda som är maktgalen och crazy nog för att ta över...

Det känns inte lönt att plugga för att jag har två ultimatum...Antingen pluggar jag två år och känner jag att det är fel så får jag enligt csn inte plugga mer...Eller så får jag hitta en utdragen utbildning på 4 år. För tydligen är det enda utvägen.

Jag får vänta tills den svenska sida meddelar mig vad jag har kommit in på...Danmark är så mycket roligare...
Jag borde skaffa ett långtidsjobb istället för att slita med Media...

Nej mina vänner...om 1h har jag borgmästaren af København som kommer hit för intervju...Måste fixa studio måste dricka upp cola och få i mig lite sötsaker....


Jag är så trött på csn så det finns inte...straffa dem jävlarna som inte vill plugga istället för mig som vill!
För varje år från gymnasiet man inte pluggar så förlorar man studiestödsveckor.


Kommentarer
Postat av: Peter

Borgmästare av Köpenhamn. Det låter om en framtidsplan. Satsa på det. Man kan utbilda sig till det... eller så gör man en stadskupp. Det är bara att välja.



Vi ses inte på träningen ikväll (är där dock på torsdag). Måste skriva sagor. Har deadline till helgen.

2009-05-26 @ 14:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0