I wanna see the sun rising anywhere but here

The walls are caving in with no warning
This ship is sinking, I gotta swim for it
I'm running out of air...


Vad gör man nu när allt känns så långt bort! Allt man har och allt man behöver är långt långt borta...Och man kommer aldrig att kunna nå dit inte ens med en flygbiljett...Jag kan inte nå dit oavsett...får helt enkelt lida ett bra tag till...Det värsta är inte att man känner sig ledsen och det är en stor bit av en som har försvunnit...det stora problemet är vad händer den dagen då allt som man känner, smärtan, längtan och saknaden plötsligt har fösvunnit?
Man har blivit van med det som inte finns runt en...det är säkert många som inte håller med mig men man kan lära sig att älska någon....det tar tid och det tar på krafterna och det kommer alltid att komma saker och ting emellan. Men så lär man sig ändå och ger inte upp och offrar en massa för att kunna lägga ner energi på att älska en annan...Lika enkelt är det att lära sig själv stänga bort och vänja bort sig från allt...När man inte längre ser och hör och känner nåt på länge så vänjer man sig och ersätter luckorna med annat...Jag misstänker att jag sakta kommer att gräva ner mig i arbete...Väldigt kul att jag av alla vet vad jag vill göra och jag får jobba med vad jag vill...Men så när allt allt påminner om honom så mår man illa...Jag mår dåligt av att det  kanske finns en dålig sida hos mig som kommer att välja att gå vidare för det är lättare än att känna sig ensam...

men går jag vidare så känns det som att jag kastar bort allt...kastar bort all denna tid, alla upplevelser och allt man har gemensamt...Men ska man som dem säger... better to have love and lost love and to not love at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0