sierra silver!!

så började dagen skit...bråk gnäll dumheter och stupidity!

Så blev det bara värre mot kvällen...jag känner så nu att jag är så jäkla trött och förbannad men det är upp till mig att jag ska förstå allt...förstå det ena och det andra...för jag är som sagt numero 2...

Så ställer sig på innegården och tar en fag och sen tar man en sierra silver...musik ska det va!

Jag är så sugen efter kantareller nu...eller ja skogssvamp...
men jag får nöja mig med lite sierra silver...är på den 5 nu...har glömt hur gott det smakar...har inte druckit det på länge..inte sen jag spydde som en galning....och trodde att jag skulle dö...
Nu kan man bara önska efter den effekten men man har tydligen härdat.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bjud mej på kantarellsås med biff!

2009-06-30 @ 12:39:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jennifer

vad tycker du om filmen the proposal? har du sätt den?

2009-06-30 @ 13:00:25
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0