She's a maniac

Jag tycker det ær helt underbart att folk fortfarande læser min blogg fast jag skriver typ 1 gång i veckan...Jag har inte så mycket tid egentligen.
Jobbar en hel del...har precis flyttat in till stan...ska læsa webutveckling under sommaren och jag har precis fått en jætteflækt till studion som har blivit mitt andra hem...
Nåt som ær så sjukt roligt att leka med ær just en flækt....

Blåser gøtt och så blir man sådær charlies angels snygg nær håret blåser...
Dock ser det inte så roligut nær chefen och en borgmæster kandidat kommer in i studion før en intervju och jag står och sjunger "she's a maniac" med flækten full on...

Det kanske såg ganska trevligt ut men jag tvivlar på det før jag hade en mikrofon i handen också...

men låten ær før bra...
hittade hær en version med måns..helt oki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0