Hey Lookie Lookie!

jag försöker välja mellan inflyttningsfest nästkommande helg eller resa till gbg...
Gbg känns ganska självklart...Det är ju underbart att befinna sig där nu när alla evil peoples har flytt landet...yeah ya heard me stay away from gbg you filthy asses!

Det underbara är att jag har hela lägenheten för mig själv hela fredag så jag funderar på att konka dit folk på fredag och sen ta tåget på morgonen eller iallafall förmiddan...

men vad jag ville komma till  är att jag är alldeles för trött för att blogga ikväll så jag lägger upp en "förra veckan outfit"

Notera att det krävdes en korg, nettopåse, underkläder, resväska plus annat skräp för att se ut så där inför en festival
Lägg även märke tll att scarfen är stöldgods...ska försöka när jag har tid sy in property of Erik...annars kommer han att haunta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0