Twilights little darling Kristen Stewart

Jag är inte så mega fan av filmen men böckerna är trevliga. Lättlästa som bara den.
Jag vet inte hur många flickor det finns där ute som skriker efter han the cute kid from twilight som Jim Carrey uttalade sig om under mtv movie awards 2009. Men jag måste säga att jag är kär i flickan istället. Det är nåt med henne som strålar "come get me boys"

Jag klagar inte...snygga tjejer behövs...speciellt en sån här snygg tjej...dock låter hon lite ibland som om hon går på nåt.
Många gillar nog henne i twilight. Jag gillade henne långt innan i filmen panic room!






Stor skillnad eller vad säger ni? Anyways boom shakalak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0