Sometimes I run

Jag har varit på mobilia...För det är fett dyrt med parkering på gustav adolfstorg och så ägnar man mest av tiden med att gå mellan alla affärer...Och ni som känner mig vet att jag hatar promenader, jogging and all that shit...Så jag pressade in dagen med att hänga på mobilia och har kommit fram till att det måste vara den tråkigaste shoppingcentret någonsin...
den förtjänar inte att kallas för shoppingcenter..Men nåt som är positivt är att det fanns espresso house och systembolaget..

Jag hittade en pincett...Thank god Mina Bushy eyebrown är inte vackert....Sen så ett par örhänge eftersom sist jag var ute med rasmus och madde ö så tappade jag bort ena av mina ghettogolden örhänge...Jag köpte dem i NYC precis brevid the chrysler building vafan det är inte kul alls...Jag tappade mina favoritörhänge på grund av att det var några blattar i en volvo som tänkte skjuta nån annan snubbe och polisen dock upp mitt framför utestället precis när jag tänkte åka hem...Jag skulle ta mig hemåt lite tidigare för jag var ju trött som bara den och så ville jag fortsätta se fabolous ut i mina örhängen men så kommer det fem polisbilar framför mig och ut stiger det poliser med en hollywood attityd och skriker på mig att jag ska gå tillbaks till klubben och stanna där...

Ni som känner mig vet att jag klarar inte av såna grejer...På brandövningen i skolan fick mina vänner bitchslapa mig för annars så springer jag omkring i cirklar och hyperventilerar...Jag sprang in i en vägg under årskurs 7 under brandövningen...
Så mitt i all drama så tappade jag ena örhänget...Damn U malmö med era jävla carchase!

Men nu så har jag ett par nya örhänge...och några ljusstakar...
p.s. jag såg mitt liv pass before my eyes...it was not pretty...

Sen så har jag upptäckt att jag sjunger så väldigt bra i bilen...Jag sjunger till britney sometimes...och då sjunger jag just sometimes...Vilken låt...Vilken feeling...och ibland så sjunger jag med i My Humps...Jäkla röj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0