Do you see what I see

Jag fick praktik i danmark...Det kommer att se så väldigt bra ut på papper!
Underbart...Ett steg närmare fame...Min goda vän malena ville så gärna bli mitt entourage när jag blir kändis...Det passar mig perfekt eftersom jag har alltid velat ha / behövt en person som ska svara det jag vill svara, fråga det jag vill fråga...
Prata när jag vill prata..Så ja, jag ska viska till henne och hon upprepar det jag sa...Very royalty...
Sen så ska jag ha en annan person som håller i paraply, en annan som håller i mobilen och en annan person som bara ska vara med...Jag kan inte bara tre sidekick...det ska vara 4...
men iallafall så blir det jag och johannes som denna perioden får åka ut dit...Jag vet att han egentligen vill ha praktik samtidigt som camilla eller milla eller madde eller louise men det blir Lili...Tyvärr
men det kommer att bli jäkla kul men jävla dyrt...Så mitt problem nu är vad heter företaget (jag frågade aldrig, när läraren sa köpenhamn så gjorde jag en fly-kick och sprang iväg skrikandes Hurray) och vad ska man ha på sig första dagen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå nakena första dan, that will make an impression :P /xox

2008-09-03 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0