a new era

Veckan innan praktiken är snart slut...
om jag ska sammanfatta lite så börjar vi såhär...Jag har blackout från måndag...Tror jag kom försent den dagen...Fick böter...Fuck! 300kr visst inte mycket men vart ska jag hitta det nånstans?
jag var ansvarig för special effects för tvproduktionen vi höll på med i skolan vilket var jävla meck speciellt när jag tappar bort ett batteri stor som en gammal mobiltelefon och måste filma med min mini mini kamera...Det gick väl sådär...Murphys lag ska alltid bita mig i röven varje gång jag ska använda teknik...
Tisdag körde vi special effekter live direkt...clean cut i studion...Efter det åker jag till träning...Jag och den andra tränaren började hoppa runt mer än gymnasterna själva och jag skadar båda benen...Bilen pajades...
halvljussladden hade tydligen blivit bränd...Jag kommer inte hem och måste ta bussen som ligger typ 3 hållplatser bort från träningshallen...
Jag ramlar under loppet av 2 timmar 8 gånger...Mina ben orkade inte med kroppen...Har nu skrapsår...Kan inte gå uppför trappor eller sitta ner.
Jag hatar sj och payson och tradera för att dem har förstört min helg..Jag hatar lunds energi för att dem har satt mig som huvudansvarig för min gamla lägenhet som jag bodde i i två månader...Fack everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0