Kastrup airport...

Nu är det så att jag ska lämna av Eva plus Kids till kastrup...Dem ska partaja i egypten medans jag får rulla tummarna och andra kroppsdelar i en vecka i ensamhet...Jag orkar varken med party eller nåt annat unholy activity...Jag ska försöka åka in till köpenhamn och shoppa lite och försöka få tillbaks mitt liv...för på sistonde har jag varit så långt borta i the land of the confused...Och det är inget jag har mått bra av...Men nu så ska det köras till kastrup sen kanske jag hinner till köpenhamn när jag ändå är intown...Åka till fesketorvet...och inhandla underkläder eller annat fancy pancy...Jag ska tro fan se snygg ut on the inside out...
För i en vecka nu har det varit Hot och sen Cold sen har jag fått yes och sen no och det har varit Upp och sen Ned
jag har fått det svart på vitt
We fight we break up we kiss we make up

You, you don't really wanna stay, no
but you don't really wanna go, oh
It's wrong then it's right


So over the weekend something changed I started being happy and stop crying my heart out cause
I wanna be a flower Not a dirty weed And I wanna smell Like roses Not a baseball team


skulle man kanske kunna göra en catch me if you can och lura till sig att man är en pilot and just moved....
Far away....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0