in the name of Lions

Veckans Horoskop för Lejon 22 Juli - 22 Augusti


Du vill bli omtyckt, precis som alla andra runt dig,
men du skulle aldrig slå knut på dig själv för att förändra någons åsikt om dig.
Eller skulle du det? Din nuvarande situation är unik.
Ett utbrott av lite god vilja kan göra livet lättare för de flesta.
Du har råd att bjuda på dig själv lite extra nu. Du har ett överskott av härlig charm.


Det stämmer ganska väl faktiskt...


Det började bra med lite kaffe på café


jag posar lite framför spegeln eftersom jag kände på mig att jag skulle inte vara så vacker efter ett tag



Och så blev man riktigt fuling efter 2 min


Ännu fulare...dock inte fullare för jag var nykter



och så dagen efter i samma kläder



The End







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0