Flickor små kör flick-flack

Klart jag är stolt över mina flickor. Tävling snart och dem kör ju iallafall flickisar jämfört med många blandrasgrupper. Alltså grupper med
gymnaster i alldeles för olika nivåer. Dem här jäntorna ska fylla 15 nästa år. Herregud så småttingar. Tar mig tillbaks till tiden då jag var 14 +.
14år Började i Cheerleading.
14 ½ tävlade distriktmästerskap i cheerleading med Gothenburg Cheer One. Vann DMguld och Overall Winner Pokalen.
15år tävlade sista året som junior i cheerleading. Silver.
16år var med i uttagning för vmgruppen i cheerleading. Kom inte med på grund av jag var för ung. (?)
16½ tävlar istället individuell senior i cheerleading. Silver DM och 4 plats SM samtidigt som jag tävlade UTdistrikt UTregion och UTriksmästerskap (riksmästerskap och SM i cheer var veckorna efter varandra. Ena i Halmstad och andra i Stockholm.)
17år tävlar för UT distrikt och region för att hjälpa upp lag 2 i Kennedy. Tog dem till final...Efter det hoppade man över till Riksmästarskapet i Trupp med RMäldre laget. Väldigt Strategiskt.
18år Tävla med JSM gruppen på Göteborgstruppen.

and so and so.
Om jag skryter*? U bet your ass on it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0