Vote for Kennedy

Jag tittade igenom mina små dv-band och det mesta innehåller bara tävlingar och uppvisningar med kennedy....
det är sköj att se hur kass man är på mycket men att det är fortfarande grymt bra att man lärde sig nånting på 3 år..det kunde ha varit värre...man kunde ha tränat i 10år och fortfarande kör samma grej...

jag slutade med Gothenburg Cheer One och började i GF kennedy istället...hösten 2004 - våren 2007
man har hunnit med några UT, några Göteborgstruppen, RMÄldre, Uppvisningar på Scandinavium, Nordstan, Frölunda m.m. och Gymnaestradan..Sen så blev jag tränare efter ett år...först för barn och ungdomar sen gick man över till att bli tränare för mitt eget lag...det var både bra och dåligt...Ingen ställer upp för sitt lag på samma sätt som mig. Man har fått med sig teamspirit från cheerleadingen jävlar vad man ställer upp för laget...Men det dåliga är att det blev svårt att träna själv...
Så alla tävlingar sista året på gympan var jag i tre olika lag...även det både bra och dåligt...
men jag skrapade ihop en liten film från sista göteborgstruppen hösten 2006 eller var det våren 2007?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiet vad off du var ganska många gånger under den där långa dansgrejen i grupp... Trodde bättre om dig! Å andra sidan så antar jag att det var foten som spelade in om du hade skadat den?

2008-05-31 @ 06:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0