Umbrella Cronicles

När jag bodde i lund med exet (yes. jag har levt sambolivet)
det höll i tre månader sen så blev jag skraj eller så tyckte jag att jag var för jobbigt att bo med så jag eliminera mig själv...Men som sagt, när jag bodde där så hade tog mitt ex hem lite spelkonsoler till wii och även umbrella cronicles..
Roligaste spelet på länge...Jag kan behöva få bort lite känslor då och då... bli av med lite anger...
Jag har snackat om spelet i nåt av dem gamla inläggen från 2007 oktober nånting



Men anyway så är det så jävla skoj...Samtidigt som man tassar omkring i den jävlars äckliga miljön...
Gamla slott och läskiga parker och kloaker och annat otrevligt som jag hatar...
Typ gamla hus på landet...Fyfan inget för mig...
har dock kommit så långt med mathias en gång då vi kom till en stad som var fett bombad...
Bagdad Im telling you!

Jag satt för mig själv i brorsan sovrum och spelade spelet med hörlurar och alldeles för hög volym
Samtidigt som det var helt nedsläckt i rummet...
Men det är kul att bli lite skraj och sen få skjuta hej vilt...
Vissa gillar att använda automatvapnet och bara för skjuta över hela rummet i hopp om att träffa nåt men
jag är en sucker för shotgun och handgranater...
Hade man behövt kuta runt i ett hus med massa zombies efter sig så hade jag varit den smartdumma flickan som försöker locka alla zombies till ett rum, kan använda besserwissar som lockbete...
Och bara eeetttt tuuuu treeee kastat alla mina handgranater...
SPLASH sprängt hela jointen i en smäll...Shotgunen använder jag utifall nån lurig lite jävel lyckas överleva...

Jag är inte bra på det här med att va flicka...Ser ut som en på vissa ställen men annars så är det skjuta zombies och köra bil som gäller...
Åkte hela vägen ut till lerum och tillbaks med Malle för att sen köpa donuts och käka på donkan...
Healthy jag vet...Kan springa några varv runt lägenheten imorgon men annars så skiter jag i det...
I can be anything you want me to be...But I am everything you would never have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0