this time I didn't shit where I eat

Hej! Hallå!

Kass på att blogga när man nu har för mycket info för att ens palla skriva ner allt på bloggen...
Jag ska därför skriva kort...så kort som möjligt men jag ska försöka få med allt...

Jag kom hem kl 4 på morgonen fredagen innan kalaset...
Jag fick powernapa en stund för att orka med dan...
Sprang till systemet vid 17tiden...köpte vodka och cider
Springer hem rätt in i duschen, dock utan vodkaflaskan...
ramlar ut från duschen och in i partyoutfiten...
Självklart tar jag på mig skorna som skriker "these shoes are killing me but I look faboulous"
dem är gorgeous, anyway så konkade jag spritpåsen och mig själv på bussen till klostergården...
rasmus hoppade på bussen vid länsstyrelsen och fick ta del av lite skvaller och skitsnack...
det är helt underbart att dem grabbarna i klassen får samma behandling som tjejerna får..
dem få sitta och lyssna på allt om mig, vad jag har varit med om, vad jag gillar, ME ME ME...
kul som fan...
Vi kom fram efter 30min till klostergården och skuttade in hemma hos andyman.
Och nu när jag fortfarande anser att jag är projektledare så tyckte jag att vi kunde starta direkt med spritlekarna...
ifall man får upp åttor så är alla rökta speciellt den som sitter till höger om korttagaren...
Man halsar i sig spriten tills den som fick upp kortet slutar att dricka...
fjortisfällan förfan!
Vem fan har påstått att man kan festa utan alkohol...

Men ok nu går vi vidare...Nån liten lammkött spydde ut från balkongen...från 7de våningen!
Inte jag...som det står på titeln.
nån sprang runt halva kvällen och tjatar om att han/hon inte var full överhuvudtaget och 15 minuter senare inte ens kan stå upp ordentligt...
Jävla skööj...
Nån hånglade med nån...Ännu en gång!! det var inte jag denna gången! Så lugna ner er....
Mathias kom senare, min snuttegris! han hade varit på dejt med en liten flicka...lammkött men hon är söt...
lili-kopian! sorry mathias! men hon är kopian! good or bad får han bestämma!
Jag och Andyman battlade på guitar hero...Vi körde på hard...
resten av gänget körde på easy ..losers
vi var några stycken som sov över hos andy...
Jag fick nån matflipp och sprang till kylskåpet...
Väldigt udda...jag visste själv inte vad som hände den tiden...
Mathias och Johannes sprang runt och försökte hjälpa mig med what ever jag behövde hjälp med...
jag misstänker att nån har smusslat ner nåt i min drink...
Det jag åt under nån halvtimme var senap, majonäs, remouladsås, räkost, smör, örtsalt, dijonsenap, salt, kryddan till nudlar och äpple med en burk makrill...
låter det äckligt så var det antagligen äckligt..men jag märkte inget då iallafall...Men som sagt om man nu ligger på tre stolar och käkar en burk makrill med äpple då är det nåt som gick snett...Men nej nej nej jag har inte rökt på!
gör inget sånt skit...Men jag tror det kan va att jag inte hade ätit nåt på hela dan med tanke på att jag har powernapat hela dan. så jag hade ett jättesug efter salt!
Nåt som jag har glömt att nämna! vi körde singstar också...schlagerhits!! fyfan vad sköj...Jag och Camilla sjöng till fame med give me your love....
Jag var magnus! en bättre magnus kunde ingen annan vara...vi har samma längd där höhö...
Camilla ser ut som en lite snyggare jessica med byxor på sig...
Det är otroligt kul att man fick med alla att skriksjunga till låten! Hes blev man också...så hes att man bara var tvungen att dricka lite mer!

Kommer jag på nåt mer så skriver jag ner det!
är fortfarande groggy från igår då man var med katja, angelica, mikaela och anna på debaser och firade debbans 1års dag..Fuckin great man! men jag har aldrig gått hem så tidigt innan från ett uteställe...Kanske är det efterskalv från dagen innan som strikeade till när man stod på dansgolvet...Jag trallade hem till lägenheten som jag får ha för mig själv i nån dag till..så phukin great! en trea för mig själv! I could live with that!!

Bildbevis kommer snart snart från camillas och andymans kameror! Redan nu måste jag be om ursäkt för dem förnedrande poserna man ställde sig själv i och hur fel dem bilderna kan se ut...
Men se det istället som att vi är en enda big fat family med för lite fritid och nu får en kväll att festa loss...
Men som titeln nu säger... I did not shit where I eat denna gången!
Men det var några som did!!
Höhö

Peace out til next time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0