The frog-lady and friends

Måste först meddela att denna gången så handlar det inte om mig, eller jo jag är med lite i hörnet men jag är inte the frog-lady...NO NO NO...
Jag och några vänner var på trädgårn för längesen...För kanske tjaa 5-6 månader sen...
Vi var där och dansade och drack alldeles för mycket...shot efter shot och sen var några lite tipsy...
Så fanns det en frog-lady, en dam som hade köpt två stora porslinsgrodor till sitt ex föräldrar som tydligen älskade grodor...frog-ladyn blev ganska tipsy hon med och ser en lång stilig man vid ett bord med sin dock inte lika stiliga kompis...
the frog-lady traskar fram och hälsar på denna stiliga man...Dem pratar med varandra ett tag och sen tjaaa varför inte åka med varandra hem..båda var väldigt stiliga denna vackra kväll så varför inte va vackra tillsammans....
The frog-lady tog sina porslinsgrodor och hoppade in i taxin...
Iväg mot soluppgången åkte det stiliga paret...
dagen efter vaknade frog-ladyn smått förvirrad och skrapade ihop sina kläder...
smyger ut från the handsome princens lägenhet...The lady kollar runt, hon befinner sig långt långt borta i från stan...
Hon befinner sig ute på långedrag...
Hoppsansa, den tjusiga ladyn ringer upp en vän...det gör man under krissituationer...
Man ringer närmaste idiotvännen...

Min telefon ringer kl 10 på en söndag...
Rinnngggeeeding ding
Tydligen så låter min telefon ringedingding när det ringer...

-Ha...lll...ååå?
* myy gaaad jag vet inte var jag är nånstans!!1
- men lyssna nu, kollar runt, ser du skyltar, busshållplats?
* Jag sitter på 11an
-ahh men då är du antingen i bergsjön eller långedrag
*Ja långedrag kan det va, det luktar fisk här
-Men vad har hänt?
* Jag glömde mina grodor hemma hos u know...
-HAHAHAHA

så efter ett halvår så har denna frog-lady flyttat från staden som vi befann oss i då...
Men lilla jag åkte tillbaks till staden för att ännu en gång fria och festa...Efter festande gick jag och en annan vän som också var med under kvällen då frog-ladyn och prinsen försvann mot soluppgången till ett café för att käka lite bakismat...
Efter en halvtimmes mumsande så stiger en lång stilig karl in till cafét med hans inte så fullt lika snygg kompis...
vi stirrar på varandra litet tag...han ser misstänksam ut...men ignorerar mig med tanke på att jag såg ganska bakfull ut...
Jag fnissar lite men inser samtidigt att jag har en jävla bra minne med tanke på att jag känner igen folk som jag har träffats får alldeles för länge sen även om man inte ens har pratat med människan...
En fullblodad stalker eller vad säger ni?
Men så efter ytterligare en halvtimme så säger prinsen

-ursäkta men ni råkar inte va kompis med *beeep*
*öhhhmmm...njaa..jooo
-tyckte väl att jag kände igen er...
*det var väldigt imponerande
-förresten..hon glömde ett par grodor hemma hos mig...är dem dina?
*....nej...dem är inte mina...

Är det nåt med mitt ansikte som skriker grodälskare...jag hatar grodor...Eller ja inte hatar dem men dem ser ut som elaka små barn...

snipp snapp snopp så var sagan slut om the frog-lady och prinsen som har två grodor hemma hos sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0