Rally-lili

just nu befinner jag mig i gbg och kör omkring på stan med mina vänner och gör absolut ingenting...
jag har just för tillfället inget att dissa eller jo jag måste lätt tracka på folk som inte blinkar ut i rondeller, man saktar ner helt i onödan för att vänta och se vart dem ska ta vägen...
Dagens i-landsproblem....

Jag har nu fått jävla massa pluspoäng för att jag hellre väljer att köra bil och cruisa genom stan och spela thug än att dricka mig redigt full och sitta brevid nån ful dude på krogen som ska skryta om sitt kontorsjobb

vuxenpoäng ringedingding!

Nej förlåt mig, men nu dissar jag igen...Men att cruisa runt i en bil är skitsköj, åka till drive-thru och köpa käk kl 1 på kvällen är jätteskoj...Och bara chilla och käka i bilen..soo american highschool...

nästa klassfest borde ha temat prom-night
cheesy kläder med fluffkjol och tre juck och lite flås på nån skitig motell...Helt i sin egen klass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0