På SJ kan jag hitta allt möjligt

Jag tog tåget till malmöhelvetet från göteborg...
varför flytta jag hit kanske ni undrar?
Eller inte, skitsamma...
men jag klev på tåget kl 19:40...salongsplats, faaan!
hatar att sitta mittemot någon fjomp som man måste titta på hela resan
Men inte denna gången...
Jag hade turen att få sitta mittemot en man som är projektledningsutbildare...Så man kan säga att han är en projektledare för projektledare...en mentor för såna som mig som vill leda andra...
Han lärde mig everything så ja, istället för att sitta och glo in i cosmopolitan hela resan och lyssna på kass musik så fick jag en coachning på hur man blir en grymt bra projektledare från the beginning...En one-on-one lektion...3h för att bli proffs, ok..proffs blev jag kanske inte men man blir ju bättre ifall man har någon som vet vad dem snackar om...
Jag fick visitkort och vip på att få all hjälp som jag behöver inför nästa projekt...Tack till dig på tåget från gbg till malmö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0