Leila K in da house

Jag och Andyman overdödade maten lite, vi delade på alldeles för mycket grillkäk, men det var toppen toppen att va ute med nästan alla team kiera och grilla vid stranden igår.
Underbara johannes tog med en fotboll så vi stod och trixade lite, kasta gris och sen vem fan fick idén att vi skulle spela rugby...
Det var helt jävla omöjligt att försöka ta sig förbi johannes...Brutala lekar och idioti fanns det gott om...
Vi käkade gott och spelade lite mer fotboll...och drack alldeles för mycket gott...Det var härligt!
Sen så vid 21 tiden var det ganska kallt så det blev efterfest hos mig...
brädspel funkar alltid, vi spelade spelet ombytta, killar ska spela tjejer och tvärtom...snuskigt roligt
Me likey
Sen somnade jag, några hånglade igen, nån sov under köksbordet med en matta som täcke...
nån somnade med banan i käften.
jag meddelade alla innan jag gick och la mig att alla skulle upp prick kl 7, inte en minut för sent!
Fuckin kids!
Det slutade med att milla knackar på mitt sovrum och väcker mig...kl var då 8...dem hade suttit uppe i 1 timme...

Så kan det gå....
Adios Amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0