Karma wanna hump me...sideways

Karma U son of a bitch...
I år är jag fuckin earl
jag borde skriva upp en lista

Min nära och kära vän som by the way är förlovad meddelade mig en gång för längesen...
oki det var för några månader sen ...what ever...
Hon sa klart och tydligt efter att vi pratade lite om mitt shittiga jag som höll på med det jag höll på med...
-Lili, nej jag kommer aldrig bli som dig..

Tack som fan....det är först nu jag förstår vad hon menar...I begynnelsens tid så var jag inte så som jag är idag...
Jag var nåt som alla andra är idag...jag var snäll...Men nu har nåt gått riktigt snett...
Fast jag klagar inte...dem som klagar är ju dem som har blivit screwed over bigtime...
Vi säger så här...Jag har noll tålamod...Inte ens med barn eller nån annan levande varelse förtjänar min tålamod...
Sorry..I would love to give u some men jag har ingen tålamod att ge...
Jag går in i nåt lika snabbt som jag går ut...
samma med cheerleading, gick in, gjorde volter, vann lite tävlingar och går ut när det är som bäst.
Gymnastiken, går in och gör ännu mer volter, vann lite tävlingar, kom upp i gymnastikens "a" lag och sen stack jag när allt var som mest juicy...
Samma med förhållande, nu är jag elak Im sorry, men Jag går in i shiten, dejtar några som känns sådär B, dejtar fel dudes och då menar jag inte några ugly dudes utan jag dejtar såna som man absolut inte ska gå på...

Nåt som jag inte ger upp det är dansen den har jag hållit med på i flera år. Me love it long time...
Men tja karma kommer här och bitchslapar mig ganska mycket...
Jag har skadat min fot under dansen...
Dansen är inofficiellt slut för i år men jag ska på en sån salsamässa i augusti on my unholy birthday....
Hoppas inte karma fuckar upp det också....Annars är jag nöjd med allt som det är...
Ursäkta the all too juicy detaljer i detta inlägget men om man nu har en blogg så är det lika bra att slänga in lite good stuff då och då...

Till skilldnaden från otrogen pojkvän som är anonymt, Jaja du vill inte såra din flickvän bla bla, hon kommer bli förstörd och bla bla bla Hon älskar mig så mycket bla bla bla, hon kommer hata mig bla bla
Men dude!! Newsflash, hon kommer gnälla över det i nån vecka med hennes kompisar som förmodligen inte orkar med henne för dem har shit on their own...Sen så hittar hon en annan stupid dude att slösa lite tid med...
Om inte hon är så smart och faktiskt gör nåt annat med tiden som är vettigt typ målar träskor...
jaja läs ni hans blogg ändå...Han skriver bra grejer om otrohet men när dem kommer till flickvän-biten så måste grabben, alla grabbar sluta tro att dem är så jäkla importante som man säger på franska...
Alla är soo full of themselfs...

Otrogen Pojkvän

Karma fuck me sideways

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0