jag har fått två visdomständer...

Men man är fan inte smartare för det...har mest bara ont...Ont i käften på båda sidorna...svårt att svälja...
and I never had problems to swallow!
sen så vägrar jag att knapra piller...ipren...fuck ipren...gör så att jag blir trött men inget mer...
Istället så har jag suttit och tittat på Transamerica...
Äckligt bra film!

Damn U Kevin Zegers...I hate u...U are gorgeous!




Jag misstänker att han kan bli the new leonardo dicaprio...Sådär fulsnygg med blåa ögon...Damn those blue eyes!
Lite sexy sådär med dem badboyskaraktärerna...Men se filmen..man skrattar sig igenom filmen samtidigt som man sitter och bölar i soffan...Transgender peoples are funny...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0