it's a girl thing

ibland när man inte har nåt att göra då brukar man lyssna på musik...Jag youtubar min musik istället för jag vet inte var all min musik har tagit vägen....
jag kände att jag behövde gå tillbaks till mina Hoods efter att surkärringen i klassen ska jämt hålla på och gnälla...
så när hon gick så körde vi på med kass engelska och gnällde på allt och alla...
"Sheouw såm räspäkt"
vem fan uttalar meningen show some respect så??
Wtf, så låter som en tant i småland som försöker prata engelska....
efterbliven!

Men anyways så var jag nära på att flippa...typ kasta en stol eller nåt...för det fanns en tid då jag var all up in the hood!
såna som gnäller...dem fick smäll...man ställer dem på en lekplats framför en gunga sen så knuffar man gungan på dem tills dem lägger ner med sina hitlerfasoner...
Så jag var nära på att kasta en stol eller dator i huvet på henne...
Men det gjorde jag inte!

Istället så lyssnar jag på musik istället...Riktig hood musik...
Lean with it med Dem franchize boyz!
men så hittar jag en teletubbie video med låten i bakgrunden!
varför jag satt och garvade så mycket det vet ingen?
Sen började jag gråta under tiden som andy hjälpte mig med ms projekt...Varför jag grät vet man inte heller...
inte så mycket gråta utan mer bölande...
Sen så tycker jag att ordet Kotte är så jävla rolig....
det började med att jag drev med mig själv att jag var efterbliven och tyckte om kottar sen så tyckte jag att ordet kotte var helt lovely...
den dagen var jag trött och arg...dagen var igår..I skolan... efter att surkärringen snäste och jag såg teletubbies och ms projekt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0