In your eyes I feel love

Silkysilky smörigt som fan...Jag är tjej, smått blödig, rädd för läskiga exflickvänner som kan och kommer att haunt me down...Jag gillar sushi även ingefäran...Min knaskompis och jag pratade om att om hon någonsin skulle få för sig att flytta så får hon antingen bjuda med mig eller så kommer jag att haunta ner henne!
Denna sommaren är min sommar, skulle jag få för mig att sticka utomlands så får vi hoppas på att malmö klarar sig utan mig iallafall under sommaren...För ärligt talat så hatar jag skåne så in i helvetet inte för att skåne råkar va skåne...Mer att jag aldrig kommer att bli en del av skåne...kan inte ens uttala gurka på rätt sätt...
Men in gothenburg I am home...Cause we are one, unified, I feel love so strong. In gothenburg I feel home...






The Attic-In your eyes
Uppladdat av surrus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0