Hed Kandi och Spice of Thailand

Oh my vad kul det kan va i gbg...Nu kanske ni tycker att jag överdriver för att jag bor i malmö men festar i gbg...
Tro mig, det var kul när man bodde här...Men duktig som jag är så gjorde jag ett felsteg och flytta till malmö men men.

Igår anlände jag på centralstationen kl 19...Min mor kom och hämtade mig..jag körde hem...
Vi satt och tjötade lite, jag och min mor...Alltid kul..
Sen så fick man fan fixa till sig...Hed Kandi skulle man på...Biljetten i handen och stiletto-skorna är på...
Åkte först in till  gbg C för att hämta adde. vi åkte vidare till Spice of Thailand som är göteborgs bästa thairestaurang...
inget sånt snabbmatsbox utan riktigt perfection...Hovmästaren där råkar vara en av mina bästa kompisar...
Så all access till baren... Gabriel som är delägaren råkar ju va göteborgs bästa bartender så han whippade ihop en long island till mig...Fast den var lite om-modifierad så den heter Phi Phi island :D
Cleaver!!
Men jag ville döpa om den till Long Thailand men dem andra tyckte att jag borde sluta med mina jäkla ordvitsar
F.C.U.K you!

Jag fick mata adde först med smal korv...
Sen stack vi direkt till Hed Kandi på trädgårn...Schysst inredning, alldeles för mycket folk, otroligt skön musik...
Man kunde verkligen inte sluta dansa...GooGoo dansarna på stället var dock för jävligt! För mig så ska GooGoo dansare ge en inspiration och få en att vilja dansa...BUT NOOOO!
Ska man dansa inför 6000 pers så fixa en taktkänsla innan ni börjar hump the pole!
Har man druckit och är man lite för kaxig ibland och är lite dum så ställer man sig som jag gjorde brevid DJn (groupiesvarning, im so sorry) och dansar tills folket på stället fattar att så här ser det ut när man har taktkänsla...
Va fan man  behöver inte ens det...Man behöver kunna räkna 1 2 3 4 vafan...
Men sköj var det...GooGoo girlsen gick bort från spotlighten och lämnade över jobbet till mig...
SEE YA wouldn't wanna be ya
Stackars najde, han får alltid höra att jag är på nån scen eller högtalare för den delen...Men hej it's fun soo much fun



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0