Fullblodad mediahora

Jag har då läst media sen jag var 16...Media är evil...Styrd av unholy people som mig...
Min blogg är media..Och media ska alltid förstora upp allt och driva med folk och driva dem till vansinne....
jag skvallrar inte om nån...jag skriver bara sånt som folk vill att alla ska veta...alla är mediahoror och vill ha uppmärksamhet...Jag är snäll och ger uppmärksamheten...
Fick reda på idag på krogen av mina spioner...Oki spioner är dem inte...
dem är mina vänner...
Så här är cirkeln...
Mitt ex är vän med en som går i klassen över mig...Killen i klassen över går i samma klass med andra snubbar...
dem snubbarna är syskon till min klasskompis...
Inte nog med det...Mitt exs vänner är släkt med min bästa kompis...
Så illa det kan gå...
och det går illa...
Min vän, andyman berättade idag när vi team kiera satt på krogen att mitt ex bästa kompis/kombo hade kommit hem till honom för att låna en cykel..Men hade då även frågat ifall jag hade varit där eftersom han såg bilder ifrån festen på min blogg...
Tja vad ska man säga om det...
Jag vet att jag inte är så värst omtyckt av exets vänner...Hatar dem mig så är dem väldigt bra vänner till honom..
det hade jag också gjort...eller ja jag hade varit värre...Bros before hoes

Men jag var aldrig bra flickvän till honom...men det vet jag om och det vet han om också...Hans kompisar också för den delen...
Men då måste jag nog meddela att jag tyckte om han så jävla mycket och har all respekt...Ingen, inte ens min egen mamma är på min sida när det gällde det förhållandet och slutet. Men det spelar ingen roll....
Jag var tillsammans med han...Jag är inte skyldig nån annan en ursäkt förutom honom...
Han är den som ska få all cred för han var en underbar människa som förtjänar det bästa...
Jag var inte det bästa...inte för honom iallafall...
men det vet jag, det vet han, det vet hans kompisar....

Men om det är nåt jag har lärt mig så är det att är man kompis till en kompis som har issues med sin bättre hälft...
så lägg fan inte i...Ni är inte där på bråket...ni var inte där när dem gjorde slut...Ni sover inte i samma säng även om ni hade önskat det...drop it...Ingen bryr sig om eran åsikt ändå...Skadegläjde är inte schysst för det är det ni skyltar med när ni ska pusha på hatet hos eran kompis mot en person som dem har haft nåt bra med...
Allt bra som man har med ett ex överväger allt...
Så är det...

Kommentarer
Postat av: garbo

Hej chica, det här var bra skrivet

2008-05-15 @ 22:58:08
Postat av: Lili

WORD

2008-05-15 @ 23:13:42
URL: http://lambchop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0