Fet baby på viften

vafan!! MS PROJEKT!!
du är en surkärring som ingen vill prata med...Får väl sitta och pilla med det sen på tåget hem till gbg...
Tror min mor kommer att kicka ut mig hemifrån efter pendlandet fram och tillbaks!

Kommer ni ihåg Babyboomet!
 När alla fick en bebis...t.o.m min bror haha!
nej men det har kommit en ny boom...blogga för att nån annan bloggar...
När jag läser någons blogg som är grymt bra skrivet...Personligt med humor och hate då blir jag glad och inspirerad...
men det är lite lustig hur det sprider sig som virus...blogg-boom bland kompisar..alla ska skriva skit...jag med..
sen så vet jag dock inte hur man länkar till någon annans blogg....nån som vet?

anyhow! jag lovar er alla att jag ska sluta med bloggen så fort jag märker att alla har en blogg....

Kommentarer
Postat av: sara

Alla har en blogg ditt fjun! Undrar just varför jag råkade hamna här i denna patetiska värld av bloggar.

2008-05-25 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0