Fast cars and sunset

Jag kom hem från skolan, trött, gnällig och inte motiverad överhuvudtaget för nåt....
Hatade msn för att det går så segt där...ingenting händer, ingen som skriver...och när nån skriver nåt så är det otroligt tråkiga meningar...gäääsp och skjut mig i nacken-feeling...
Men så pling plong så kom en gammal dejt/kompis/mys in på msn...
längesen var det vi sågs...så långt bak som november...om jag minns rätt så var det helt underbart att sitta hemma hos dejten i köket och käka frukost och dricka latté och sen gör om hela processen om igen...
Men idag eller ja kväll så bestämde vi oss för att ta en fika på stan...Fika är MYSIGT, yepp MYSIGT...
ta en chai-latté på lilla torg och sitta tätt ihop och bara mysa och catch up old memories...
Tråkigt nog så stängde espresso redan vid 21 så vi fick förflytta oss nån annanstans...
Glömde och berätta att han kom med bilen och hämta mig...Det gillar girls...
Det oldschool-dejten...Det var inte en dejt...det började inte som en dejt...det skulle bara va en enkel fika men om ni läser vidare så märker ni nog när vändningen kommer....

lilla torg till gustav och in i bilen...Och vart skulle man åka vid den här tiden...
Brofästet var the hotspot...Jag har aldrig varit på brofästet och jag har varit bott i malmö alldeles för länge för att ha missat det...Hade jag varit snubbe och tagit med en brud, vilken brud som helst till det stället vid solned gång då hade jag fått halva inne...mer än halva...Jag hade fått gå all in...Men då måste man ha lite av min smooth talk and walk...
Men det var jättefint därute...Sitta ute på den bryggliknade pirliknade grejen och mysa....mmmm MYSA
allting flöt på precis som det ska göra...jag gillar inte ordet lagom men ikväll var det lagom mysigt, lagom flörtig,
lagom sexy, lagom oskyldigt...
Sen så självklart fick flickan skjuts hem...på vägen tillbaks så bränner man lite däck...Man gasar på och den bilen gick fort och otroligt skönt i kurvor....
det är "the pussywagon"
Inte alla men många girls tycker att det är hot hot hot med killar som kan köra bil, som dessutom kör snabbt...
really burn the wheels...Me likey..Sex on Wheels!
Men väl framme vid dörren...Perfekta avslutningen på kvällen...
Ahh ni kan ju gissa er fram vad the last movement of the night var....
Vi får se hur det går framöver...Inget man behöver haka upp sig på...Men det var a good night...Mer behöver inte en girl...That's enough...
Solnedgång och Bränt däck..
Nu är man nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0