Chocolate på mina tangenter

små klickar av choklad på mina tangenter...Bad lili
Har väl smaskat på choklad och sen msnat...
Jag känner mig otroligt duktigt...Har flyttat alla mina saker ifrån malmö till gbg...körde i malmö-innerstad ut på motorvägen..och hela vägen hem till gbg...Så svårt var det inte...t.o.m en efterbliven kan köra till gbg...
Men sorry för att ni har kommit in till min blogg och läser inget annat än ett gammalt inlägg om fobier..
jag hade varken tid eller lust...Jag bloggade mer när jag bodde i malmö för det fanns så mycket att hata...mer material...
men nu när man är i gbg så är det mest bara sköj all day long...förutom när min mor skriker i bilen att jag ska titta mindre på min ipod och mer på vägen...
Men vafan jag måste ha rätt soundtrack när jag kör...Hittills så lyssnar jag väl mest på scissor sisters och girls aloud...
Happy tunes makes happy driving...
Jag plockade upp selma från våran gamla neighbourhood sen så tog man en trip till stan och käkade glass på avenyn...
Sen vidare hem till henne för att käka middag och dricka kaffe med hennes päronen...Och lite vattenpipa såklart..
sen så körde vi en liten recape av vad vi gjorde under våran barndom...Det mesta involverade våra katter...Vi hade varsin katt som var ganska dumma men fett mysiga...sen så tänkte vi tillbaks till den tiden då man var så ful...Det finns söta ungar men vi var fan inte vackra nånstans...Såg balbilder från 9an...Jag hade för mycket smink...Adde hade för lite smink...Semlan hade blått fluff på sig, Frazen hade fluff på huvudet...Fatma bestod av enbart rosa...Cello var svart...

hemska bilder...Ingen märkte att vi såg ut som vi gjorde...Vi trodde vi var så jävla coola...Det var vi också...
Jag kom runner-up i bal-drottningshiten..Vafan jag fick bara en pojkvän men hon som vann fick dansa med en fjantig krona...Jag hade crumpat ifall jag hade fått kronan...Men men...Life's a surkärring

Mera minnen...hmmm?
Jo för fan...det var enormt mycket skador involverad...Det var mest adde som råkade ut för skador..
När vi hade klassresa i hemsedal så bestämde hon sig för att åka snowracer sådär vid midnatt...
hon, jag och daniel sprang ut till backen och hon började bygga sig en liten kulle...Sen sprang hon så långt upp hon bara kunde med snowracern uppför den svarta backen...Och därifrån åkte hon mot kullen...
Om jag minns rätt så flög hon först ner med ansiktet före ner mot marken...strax därefter kom snowracern tätt bakom henne...Hon fick ett jack i pannan...
finns flera moments i hennes liv som hon har skadat sig...Ramlat omkull på bowlingbanan...

Så kan det gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0