Bananas are for monkeys

Ibland så vill jag bara skriva som saker som för en gång skull är viktigt...
Nånting som jag måste dela med mig till andra som läser denna blogg...
Jag gick till hela vägen till ica idag...inte ica på sofielundsvägen...nej nej...
jag gick hela vägen till södra förstadsgatans ica...
för vad undrar ni säkert?

Bananer

Ibland behöver en girl bara få i sig bananer...
Mina vänner brukar alltid varna mig från att sträckäta bananer...
Alltså, att jag inte får äta flera bananer i rad...
Jag brukar köpa 2 till 3 kilo varje gång jag köper bananer...
och äta 1 kilo på mindre än 10 minuter

Jag gillar inte när nån pillar på min banan dock...mosa den inte, mixa inte ner den heller...Men om man häller lite choklad på den så kan man alltid få ner den...Det är väldigt kul att bara sitta och skala bananen sakta och sen tugga lite lätt på den...Jättekul...Ni borde börja käka mera bananer...Äpple är för virgins
Jag ska fortsätta äta min banan i lugn och ro nu på min lediga dag

ciao

Kommentarer
Postat av: Gloria Esteban

Bananer innehåller serotonin el dylikt. Bra va!

2008-05-01 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0