Bambi u fucker! Men jag fick se Antique iallafall

Lilla jag är bil-kåt
jag älskar bilar. älskar att köra bil, love it...Så jag plockar upp min Padda på backaplan och så körde vi till avenyn.
fy vad ett låter så kliche men vi åkte till avenyn och stack till greenwich för att träffa upp lite folk...Greenwich är ett kafe i götet som är öppet dygnet runt, ägd av han i antique! Nikos! han är fett snygg för att va lite chunky
Kändis-groupie är vi alla...Borde ha hälsat lite bättre...Men man var lite nervös...Nästa gång får man gå dit igen och uppträda med han..Jag har redan spytt i hans delägares bil när jag fick skjuts från berså
Opa opa opa opa tralalala eller låten Dinata dinata tralala

plockade upp lite mer folk för att dra till ett annat kafe som är lite roligare...
jag fick en turkisk kaffe av paddan vilket var gött som fan...älskar turkisk kaffe
Efteråt så tänkte jag köra en sväng till kungälv för att checka läget...köra mot solnedgången och softa lite...
Åkte förbi drive-thrun
Ass always
Sen så ja på vägen hem på utfarten innan motorvägen vid skymning så WAAAHHH
hoppar ett helvetes stort jävla rådjur framför bilen fuckin eyy!
såg den i strålkastarna...
Bambi-fanskapet hoppade mitt framför bilen...som hur var så hoppa den lite mer än att springa så änden på djuret var millimeter ifrån min vänstra strålkastare...
Det hade blivit fett illa....
Iomed att jag satt själv i bilen...
Oki ignorera the fact att jag åkte själv i bilen...Men jag älskar tystnaden...Dock är jag en skriksjungare i bilen så jag behöver ingen radio....I sing biatch!
folk blir nervösa när jag kör, äter äpplepaj, milkshake och pratar i telefon...all in one...
Min manliga sida kommer fram vid körning...
Jag kör bra...naturbegåvning säger vi...Eller så är det för att jag är chill chill i bilen...
Men så ja nu har jag promotat mig själv en liten stund...Nu ska jag ut på jakt efter Bambi-jäveln
It's dinner time




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-18 @ 00:20:48
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Lili the almighty

Nej era apor! jag vill inte

2008-05-18 @ 00:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0