Vapen: Tandborste... Gärningsman: Lili

Det bästa med blogg är att man kan skriva precis vad som helst om vem som helst egentligen. Man kan även skriva ner en jäkla massa skit om sig själv. Det är det bästa och ingen kan säga till om nåt för i slutändan så är bloggen väldigt privat och dem som väljer att läsa bloggen är väl nyfiken och är man nyfiken så får man skylla sig själv för informationen man får är oftast ganska otrevligt och tråkigt.

Jag glömde min tandborste. Det var då bad. Jag har 3 tandborstar nu!
En el, en blå soft som han köpte på statoil mellan malmö och helsingborg en fredagkväll och nu en orange som jag köpte på coop extra igår.
Den orangea ligger på handfatet hemma hos honom. That's bad.
Vad gör man nu?!
Om man skulle fråga efter den så kanske han tycker, wtf? det är en toothfreakingbrush! vad ska man med ännu en tandborste?
Men om jag inte frågar efter den så kanske han tror att jag lämnar den där on purpase!
Men om han nu tror att jag lämnade den där on purpase så kanske han tror att jag är helt crazy och sakta försöker infiltrera hans space?!



Men låt oss säga att jag frågar efter tandborsten? Vad kommer han att säga?
1. Nej den har jag slängt för länge sen!
blir jag ledsen då, för att han har slängt min tandborste. Den är ju min.
2. Den ligger här, du kan komma och hämta den!
vad är det för fel på min tandborste. Tar den upp så jäkla mycket plats in your perfect bathroom?!
3. Den kan ligga kvar här!
Woooah, jag kan inte ha en tandborste där, det kommer att bli konstig.
För vad är vi?...I don't know. Noting? Everything? Anything? Something?
Allt det här för en freakin´toothbrush?


internt skämt från sthlm som är riktad mot the man that holds my toothbrush as hostage!

click your heels three times and go back to Africa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0