T.Rs Anatomy

Yesterday...ja då satt jag på en av dem stenhårda bänkarna i Valhalla Sporthall....
hallen som jag förövrigt har uppträtt och tävlat och gjort bort mig (in a good way)
 X antal gånger.
Ah jag älskar doften av hårsprej och känslan av att sniffa i sig ett ton glitter i näsan...
Åhhh och ramla på miljontals sminkväskor i omklädningsrummet.
Yes I smell the smell of Competition!


Var med min mor och tittade på en danstävling som anordnades av GED, Göteborgs ElitDansare.
Ballroom! I love ballroom. Standard, Latin ahh kunde inte bli bättre en lördags eftermiddag!
Men det ska inte va nåt sånt slafsigt Mat-tina fjompande i let's dance...
Fast all cred till min föredetta tränare Tobias Karlsson. Great personality och glädje  :D


Nej det ska va strictly ballroom! (se filmen strictly ballroom by the way)
Det var då färgglatt, Show, sexy, fire ahh faboulous!
Dem brudarna kan bära upp dem dräkterna bättre än alla dragqueens på Gretas Nattklubb!
Amazing.




Nåt som var väldigt akward och en ganska funny story det var att min mors arbetskollega har precis börjat dansa jive på Lazárs danskola i gbg för att han var så jävlars intresserad i fritidsaktiviteter.
Vilken skum typ tänkte jag. UÄÄK!
Han skulle dyka upp på danstävlingen också för att spana in sin danstränare som by the way kom 1a plats Senior klass A (högsta klassen).
Bra kära mor! bjud med creepy arbetskamrat! greatness.
Så när vi nu fick våra platser så såg min mor arbetskollegan från långt håll!
Great nu ska jag sitta här och lyssna på nån läskig typ som gillar ballroom. Euuw

Morsan sprang iväg för att hämta honom och jag satt kvar lite lätt illamående!
Jag ser ett par svarta skor och jeans när jag satt där och stirrade ner mot golvet längst upp på läktaren.
Tittar upp och vad ser jag? En 190+cm lång blond Ryan Phillipe lookalike!
He was soo fine!
Ryan Philipe, men ja Mr Mcexy såg ut så där utan V-ringningen :D

My goosh jag trodde beautiful people har slutat gå på denna jord och det visade sig att min mor jobbar med en.
Han var tydligen så intresserad av dans att min mor var tvungen att spotta ut att jag dansar advance salsa!
Bra set-up MOM!
Men oj vad det var stilpoäng från topp till tå!
10 POÄNG får han rakt av DING DING DING!

Vi satt och pratade under hela tävlingen om allt och alla fula/snygga outfits alla manliga dansare hade på sig.
Men let me tell you. Om den killen satte på sig fluff-tröja med V-ringning ner till naveln hade han ohh sett så jävla funky fresh ut ändå.
det fanns en moment då han ställde sig upp för att filma och jag som fortfarande satt ner...tittade åt vänster och såg rätt in mot den ohh soo beautiful manly man!
WOW
Min kära mor tycker att jag kan dumpa malmö under sommaren och kanske extraknäcka hos henne!
OH MY I will...
Om det jobbar såna där ohh så vackra människor (män) I will work my ass off!

Men efter ett tag så visade det sig att Mr McSexy hade en flickvän som han dansar jive med.
Ahh too bad! Men what the hell that's all good!
Nu vet man att han inte är DING DING DING gay.
Gayvärlden har tagit alla gorgeous boys. Damn it!

T.R Knight t.ex. som spelar George O'Malley.

Han är så allt söt. Titta gärna på alla intervjuer eller ja dem få intervjuerna som finns med T.R. så ser ni hur adorable han är.
Dock Gay. Så där ser man, ännu en faboulous dude till gayvärlden! U lucky basturds!!


Nu ska jag lägga mig ner och se lite av säsong 4 grey's freaking anatomy

good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0