The time is now!


Igår tittade jag på melodifestivalen!
Inget vidare....Lena PH i mitt hjärta forever!
så är det bara Lena är the one and only true winner av melodifestivalen. Ingen! I mean No One.. Kan rocka micstativet som Lena PH kan!
Sug på den karamellen.
Åt sushi med Dr Mcdriver. Har som sagt torskat ganska hårt på grey's anatomy så alla pojkar/killar/män får smeknamnet DR Mcsomething framför.
Han som jag glodde på melodifestivalen med igår är Dr Mcdriver.
Vad gjorde vi sen då? sov...ja eller han sov...jag kan inte sova. drömmer så konstiga drömmar.
Drömde om att jag var i nåt växthus där en gubbe hade korsat ihop plommonträd med vindruvor så det blev en massa små miniplommon i en klump som hängde på en liten buske :S knas jag vet!


Det blir värre!

Det kom en ko springades mot mig och när den hade kommit in i växthuset så blev kon jättestor och den var grå för den delen. fast den hade inga såna söta små kofötter utan den hade armar som en bönsyrsa. Svinäckligt!
kanske är det en eftertrauma från minireportaget som vi gjorde i skolan där jag spelade en skum typ som gillade att klä ut mig till en bönsyrsa!

Den konstiga kon satt på en stor krabba och började käka upp krabbstackarn.
Jätteläskigt. så poff så hamnade jag på begravning och en galen präst stod och predikade om att när man gifter sig så är det föralltid och att alla som skiljer sig kommer att bli straffad. Äckligt konstig!
Så poff igen så hamnade jag i en limo med sex and the city-tanterna och charlotte tjatade återigen att hon måste gifta sig. URGH
Jag vet jag har så konstiga drömmar. Inget kul att läsa om mina drömmar men take a chill-pill så ska jag fortsätta berätta om Dr mcdriver.

Vi vaknade upp och dusch dusch sprej sprej i håret vax vax...smink smink! på mig då! inte han...det hade blivit lite
Dr Mcdragqueen annars.

Det var mycket som skulle göras under dagen..först promenera till trafikskolan...urrrggh långt...
men det var varmt och soligt och kl var bara strax innan 10 och det var tyst i hela malmö!
prominixade bort till trafikskolan för att hämta bilen. Sen vroom!! bort mot biltvätten. Han skulle tvätta bilen!
jag tittade på haha! och pratade i telephonen!

sen skulle vi bort mot ILVA möbelbutik. Sen Ikea svenssonbutiken no. 1
och sist men inte minst Net ON Net tralala...
Han hittade allt som han behövde. Jag hittade en fet stor tavla på hela manhattan som kostade runt 1500kr så den borde man punga fram för vid nästa löning. yippie doo.
har dock ingen vägg att hänga den på men hey i't's faboulous.
Sen körde han hem mig. skulle hem och käka och sova en skvätt men sen så tvingade jag ut Dr Mcdriver ut på en puttepromenad... Blev inte så...vi stack och bowlade istället. Han vann 2 av 3. Kul för dig då!


Sen spelade vi lite airhockey och sen så  promenixade jag hem. Det var jobbigt att gå...det var långt hem och jag hade elaka skor...inte dem snälla vita tygskorna utan elaka svarta skor...

Men nu är man hemma...käkar knäckebröd och förbereder inför göteborgsresan imorgon...
Have fun i skåne...

Lyssna på Moloko - The time is now





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0