Take a chill-pill

Det man känner under kvällen strax innan man somnar kan va långt
långt ifrån dem känslor man känner på morgonen.

Dramatiskt värre slog det mig. Jag gjorde slut med min past.
Take it or leave it.

Min past tog inte det så bra. Eller vad vet jag.
Men det som beslutades från min sida var att jag orkar inte med drama och intriger.
Så stör mig inte kära past.

Morgonen slutade ganska stelt. Jag vinkade hejdå
sen så inget mer med det... trodde jag.

Tills idiotin slog till och smög sig på min rumskompis.
Hon blev lite smått förvirrad. Jag fick bestämt meddela att jag kör inte med sånt spel.


En backstab räcker för i år.
Jag ska nu gå vidare.. rakt av. Inga mer knasigheter. Allting ska va enkelt.

Räck upp en hand ni som inte fattar nåt av det jag precis har skrivit.

That's ok.
Men newsflash.. no Jag är inte påverkad and not on drugs.

bara smått irriterad men positiv inför en ny tid av responsability



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0