Overheard!

Dagen ros eller ja va man nu delar ut till nåt som är ganska nice...jag delar nog hellre ut en box of chocolate...
Men oki en box of chocolate går till hemsidan
http://www.overheardinnewyork.com/!

Klockrent! börja dagen med att läsa nåt litet citat från sidan. Lite tjuvlyssnat från människor i NYC!
Inte nog med att staden i sig är awsome! folket där är ju allmänt dizzy så det blir en hel det crazy sarkatiska kommentarer! I like it!

Ska dit under sommaren så då får man smälla upp öronen och tjuvlyssna lite på egen hand inne på starbucks at batteripark!

Dagens box full of hate får gå till min termomugg, sämsta konstruktionen någonsin! Läcker och håller värmen i max 5min. Med tanke på att det tar 40 minuter för mig att gå till skolan varje morgon så sucks det ganska hårt.
Kunde springa till skolan om inte termofan skvätter som en raccoon så fort man gör nån form av movement!
 Det är inget kul.



Men nu så sitter man i skolan och väntar på att serverprogrammet ska installeras i datorn! Sen så ska vi väl klicka in lite hemsidor m.m.
Halva klassen sitter och slölyssnar på reggae! Typiskt malmö-bo!!
sätt er i en ring och jointa lite när ni ändå är igång! Ofräscht? öhh Yeah!

Over and out!


en konduktör på ett tåg i NYC! Jag och Konduktören måste lätt va siblings!

Conductor: Everybody out. This is the last stop on the Manhattan bound L train. You must use the Brooklyn bound L train and connect to the G to the A or C trains for service to Manhattan. [The train empties] Hahaha. Just kidding! Everybody back on. This train is going to Manhattan.

--Manhattan bound L train

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0