I party like a ROCKSTAR

Ladies! Jag festar gärna...always.
Har säkert nämnt det innan i bloggen men så här är det..
När jag var mini-lili så tränade jag 8 gånger i veckan med cheerleading och gymnastik.
Så utgång var inte riktigt på min agenda. speciellt för att man hade tävlingar varje helg på diverse place
har tävlat smått bakfull en gång...ingen vidare... fick nån konstig ben-inflammation.. så jag kände pain i en månad.


Men nu när man inte tränar längre så blir det att man kör på med party party istället.
Fast det var smått förvirrande att bli väckt tre gånger för att man däckade på soffan till lets dance.
Så jag fick springa in i duschen. Kasta på mig närmaste plagg som inte luktar curry.

Paddans mini-tvilling-paddor har precis fyllt 18år och party skulle det bli. Vi oldies måste hjälpa gröngölingarna.
Det blev smuttande på chezan, Göteborgare förfestar inte hemma i nån sunkie etta sittandes på en klaffstol smuttandes på en bag in box!
vi sitter på en av många förfestställen med vin cider öl long island.
Jag älskar kokosnötter. Så kamelen köpte en Pina Colada till mig precis när jag hade köpt en själv.
Så jag hade två Pina Colada. Festligt värre.

Keybar blev utgångsstället. tyvärr...Men det är svårt att hitta ställe för 18åringar. Vi oldies kommer in lite överallt.
Men närmaste stället blev ju Keybar.

Keybar


"Keybar är klubben för de unga och välbeställda. För dig som saknar klienteret på Såsen på Marstrand kommer Keybar fungera bra som vinteralternativ."


Öhhööö Ett partyställe för Lammkött à la bratz.

Usch usch Jag dansade loss lite hur som helst...  Robban stod brevid och shakeade...trodde jag...
Efter lite smoochiedans a la fjortis så tittar jag över axeln!
Där står en liten mini-brat som var helt på G att "feel me up"
En som såg ut att va max 18!

Jag skrek...sprang in i en vägg...Kamelen fick slänga sig på mig för att dölja the shame and humilitation.

Men det blev trots allt en lyckad kväll!

Jag kom på att Martin Najde är min "soldierboy"
En riktigt Bling bling Bizz bizz.
Lite T-pain feat Flo Rida





Alla flickor behöver en riktigt soldierboy...en riktigt gangster.




Peace up A-town!


By the way...2001 ringde...Dem vill ha tillbaks hånglet-på-dansgolvet.
Äckliga bratz ungar. Pojkarna är söta faktiskt men finskjortan och rosévinet betald av Papa Brat.
Men dem flickor som alltid hamnar på knä framför bratzen ouuuff!

1994 ringde....Markoolio vill ha tillbaks sina bakgrundsdansare.

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0