Homofixerad

Sitter hemma på en fredag och tittar på singing bee och let's dance.
jag borde få va med i programmet för om det är nån som kan göra bort sig så är det moi!
Kanske kan man sjunga karaoke samtidigt i en rumba!
Hell yeah det är inte så svårt.
Som min förra idé med att kombinera singstar med guitar hero.


No wait det är ju det dem lanserar nu med "rockband".
Synd att den är nu sen till sommaren. typiskt. precis som när brorsan beställde wii.
Det dröjde flera månader innan den kom hem. alltid ska dem skjuta upp leveransen.

Men nu sitter jag iallafall och glor på let's dance. måste borsta av mina dansskor. Börjar dansa om två veckor.
Advance Salsa!
Arriba!
Det ska bli kul att se vem man blir ihop-parad med...hoppas att det blir en riktigt silky-silky sun-taned latino.
Det är då man dansar riktigt funky.

Alcazar shakeade precis på let's dance....Jag älskar alcazar. Speciellt när man är out on the club.
Det är härligt härligt med färgglada discopeople som ägnar mestadelen av tiden med att ha shitkul.
Hands up för alcazar.

image42

HOMOTASTIC





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0