Coconut Fever

Hej alla glada!
Efter min påskvecka i göteborg så har jag torskat totalt för coconuts!
När jag var på chillning med kamelen och två väldigt söta muppar så fick jag ett plötslig sug för kokosnötssmak.
Så kamelen sa till bartendern att mixa ihop något med Malibu!




Det blev Pinã Colada! Inte fasen visste jag att bartender kunde göra en Pina Colada.
inte så men drinken är lite tralala "at the coba! cobo cobana"
Känns lite charter och bartenderna ska klättra upp för palmen och plocka ner kokosnöten för mig också.
Men där fick jag min lilla dos och sunshine and alcohol för kvällen.

På fredag blir det utgång med pojkarna min. Ska se vart det bär av. Lite bootyshake och lite mer malibu à la coconutflavoured drinks.
Sen får jag däcka av hos dr mcdriver under helgen. Sitta i 4 timmar och stirra in på hans stora Newyork tavla och längta bort medan han lagar mat.
Cook Food Monkey Cook!

Det här ser också charter ut...iförsig så var det i en fet mataffär i Barcelona
soo fab




Goodnight People jag ska kolla på Jay Leno...
Ryan Philippe gästar...Yummie Dummie









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0